2010-08-04 | 17:20:44

Design!

Jag läser & läser, testar & testar... vill ju få bloggen att kännas som LENE'S blogg... lite mer personlig som speglar mig och mitt liv lite mer än bara en mall som kanske flera 1000 har på sin blogg.
Börjar fatta greppet litelitegrann... men ännu har ja mycket att lära så det kanske ändras här inne en del innan jag är nöjd. Men ork och tid ska finnas för att testa och misslyckas, börja om och testa igen osv osv.

Har nu hittat en sida där jag är inne och kollar massa, Mimmis design, skit bra sida... tydlig & välorganiserad! Perfekt för en som mig som kan vara lite kort i huvudet när det kommer till sånna här tekniska datagrejer.

Annars har dagen bjudit på jobb på förmiddagen sen träffade jag mamma så vi var och lunchade... Thaibuffé!! Göttans de! Nu är jag helt slut och har intagit soffläge, colan på kylning, chipsen laddade, och så bränner jag nog på AVATAR en gång till innan jag tänkte lämna tillbaka den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback