2010-08-16 | 20:18:30

Hopp,hopp, hopp!

Idag ni... har jag införskaffat mig en leksak som jag hade massor av när jag var liten och kunde roa mig med hur länge som helst! Fick ett sug efter ett sånt här igen efter typ 15 år... Helt sjukt, men tekniken sitter kvar, dock inte uthålligheten... Har precis vart ute och testat mina kunskaper nu och tagit en välbehövlig dusch nu efter ett pass med mitt nya........ HOPPREP!! =)

Har varit ute på stan lite med Mamma idag... vi har ättit middag på Orion. Jag tog mig en Natchotallrik och Mamma tog en kycklingsallad. Det var super smarrigt!

Blev ingen ny Tv heller... Ännu bättre, jag får låna min brors stora tv som han inte använder ändå! Tack så mycket för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback