2010-08-13 | 18:14:48

IQ TEST!

Jag anser mig inte själv som speciellt smart eller så men jag har precis vart inne på Mensas Hemsida och gjort deras provtest som dom har där! Det testet visar att mitt IQ ligger bra mycket högre än vad jag trodde! Klicka HÄR för att se mitt resultat! Vad tror ni... Kvalificering kanske =)
Gå in och testa vettja! Det är rätt så kul och tar max 10 minuter!

Nu har jag inlett min arbetshelg. Har några pensionatshundar i helgen och tänkte även hinna med hundbad av någon av mina hundar som jag inte hunnit med under veckan!

Om man bortser från tårtan som jag har ätit idag så har jag vart duktig med maten ett par dagar! Känns skönt faktiskt... Lättare nu när man är tillbaka i vardagen att inte unna sig allt för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback