2010-08-26 | 19:16:39

Lek

Mina hundar är i vanliga fall väldigt lugna och det är sällan dom verkligen leker... o än mer sällan det passar dom att leka med någon annan än varandra, även att dom går tillsammans med andra hundar varje dag på dagis så leker dom aldrig med dom...
Men idag har Tequila av alla hundar lekt... Det är sällsynt, Hade besök av hennes son Bacardi och då blev det fart!


Han är riktigt fin nu dessutom... 2 år är han, så jag har tagit mig an honom på ett urfällningsbad, tovutredning och klippning! Ser projektet framför mig men det ska bli kul... så om 2 veckor typ ska ja göra detta och sedan ta lite bilder på honom!

Annars har dagen varit väldigt lugn och nu ska ja lägga mej i soffan o kolla på vänner innan ja somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback