2010-08-10 | 06:26:49

Lyxfrukost

Nu sitter ja på dagis och väntar på att dagishundarna ska börja droppa in... Eftersom Anna tog både öppning och stängning igår när jag var till veterinären så är hon ledig idag och jag har hela dagen ensam tillsammans med praktikanterna.
Kände att det skulle bli en lång dag med jobb från 02.30-17.00 så jag unnade mig en riktig lyxfrukost idag! Åkte förbi Bageri Höghuset på vägen till jobbet och köpte med mig en smarrig baguette med räkor och ägg! Jummie!



Dagen kommer att innehålla inskolning nu på morgonen sen är det promenad, bokföringen måste jag sätta mig med idag oxå. OM tiden och orken räcker till så blir det även ett hundbad på en medlem i familjen Berner! Aurora ska badas, klippas och fotas så att jag har någon bild att använda till hemsidan som ska uppdateras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback