2010-08-17 | 05:16:23

sovtajm

Nu är jag tillbaka hemma efter min tidningsrunda... var duktig som aldrig förr och tog cykeln till jobbet idag. Det är ca 4-4½ km så de känns skönt nu när man kommit hem att ha cyklat den biten och tillbaka! Har tänk ända sedan jag flyttade in till stan i januari 2009 att jag ska börja cykla till jobbet... men bilen har lockat för mycket helt enkelt.
Tidigt vart jag klar dessutom så nu är jag hemma, hundarna är klara för morgonen och har gått och lagt sig igen och jag ska göra desamma nu... 3 timmar kvar till klockan ringer och det är dags att åka till dagis!

Kommentarer
♥ elin- theas mamma

jaa den är lik svinto faktiskt:)

kram

2010-08-17 | 21:03:17
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback