2010-12-12 | 16:13:20

Bakdag

Just nu håller ja på att baka lite... Lussebullar blir de! Har köpt en färdigmix att bara blanda ner i vatten o baka ut så de har vart sjukt smidigt... Eftersom de håller på att jäsa nu innan de ska in i ugnen så kan ja ju inte veta om de e speciellt goda än...Har inga russin hemma heller och orkar inte åka o handla när de enda som fattas e nåt som jag (och många andra) ändå pillar bort o kastar. Ersätter de me lite annat gott =) Får ringa till A o be honom köpa med lite mjölk hem när han kommer så vi kan fika på lite nybakade lussebullar och mjölk!

Igår så var mamma, Jan och jag till Karlstad och handlade lite. Det blev inköp av en ny hallmöbel för min del. det blev bra och jag ska se till att ta lite kort på lägenheten någon dag nu när ja fått upp julgardiner och stjärnor och allt.

Har vart jättedålig på att ta mig lite tid här vid datorn i veckan eftersom ja har jobbat sjukt mycke nu och sovit mycke på dagis.

Hundarna njuter iaf av snön nu och Alanya "byggt" en snökoja ute i snön i rasthagen på jobbet. =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback