2010-12-26 | 15:56:06

God Jul (Lite såhär efter)

Hoppas att alla har haft en riktigt trevlig Julhelg. Det har jag haft iallafall. Började med lilljul hemma hos pappa på Torsdagen. Fredag blev det jul hemma hos Mamma, och igår blev det lite shopping och sedan spelkväll hemma hos mamma.

Har fått massa fina och bra julklappar så jag är väldigt nöjd!


Nya Tv-apparater är införskaffade... en 42 tums plasma till sovrummet och en 55 tums led tv till vardagsrummet. dom kommer i början av Januari men eftersom vi har bra tv redan så spelar de ingen som helst roll. Den tv:n som är i vardagsrummet nu har ja ju lånat av min bror som han ska ha tillbaka snart när han ska flytta... därav detta inköp.
Får se om jag kommer iväg och kan köpa lite kläder och så till veckan nu.

Allt för nu... Dags att återgå till städningen.


Kommentarer
♥ elin

Haha, ja du slår på stort ser jag :D

2010-12-28 | 15:39:28
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback