2010-12-03 | 19:27:05

Jobbhelg

Då var det min helg igen att jobba... Jag jobbade 2 helger sen har Anna jobbat 2 helger så nu är det min tur igen och nu går vi tillbaka till det vanliga med varannan helg!
Kände när ja va ute på morgonpromenad med ett av hundgängen imorse att ja verkligen inte brydde mej om att ja skulle jobba hela helgen, sitta på jobbet dygnet runt fram till på Måndag... Det spelade lixom ingen roll.
A är iväg och jobbar hela helgen iaf så jag värdesätter såklart mer att vara ledig när han e ledig.
Idag har Anna och jag fått lite hjälp på dagis. SuperNova har vart med Mamma Anna på jobbet. Hon e den duktigaste tjejen!



Igår blev det att fara runt som bara den efter massagen... Degerfors för att prata lite me några gamla klasskompisar om lite idéer och sen hämtade ja lite plexiglas i Degerfors till en av boxarna på dagis, på hemvägen svängde ja förbi Mamma och åt lite mat, direkt efter det så åkte ja till Pappa o satte mej o prata skit en stund... Sen blev klockan så mycket så att de bara var att åka hem o kasta sej i sängen o deckade på 2 minuter... Som vanligt!


Kommentarer
♥ elin- theas mamma

Absolut till veckan har iallafall vi tid :) vet du hur du jobbar? bara höra av sig när de passar, gissar att vi inte är så långt hemifrån :) Kram

2010-12-04 | 17:02:48
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback