2010-12-23 | 08:08:04

Skit bil!

Nu har bilen för typ första gången sedan jag köpte den för 3 år sedan sagt ifrån och inte velat starta. Åkte till tidningen inatt och den startade utan problem, åkte hem och hann med att diska undan lite disk innan jag skulle vidare till dagis, då startade den ytterligare en gång utan problem. Men sen kom ju Lene på att hon skulle svänga förbi och tanka innan jobbet och då blev vi ståendes där! Batteriet ville inte mer och vad gör jag... Kl e 6 på morgonen, första hunden har sin tid från kvart över! Ringer till räddaren... Pappa! Han kastar sig i bilen för att komma och hjälpa mej. Precis innan han kom fram så gav min bil med sej och startade! Puh, vilken tur. Jag hann fram till dagis i god tid före hundarna började ramla in. Bilen fick stå igång ett tag ute så ja håller verkligen tummarna för att den startar sen när ja ska hem igen.
Tack pappa för den tänkta hjälpen...

Ikväll blir de lilljul hos Pappa och Bettan. Trevligt!!


Kommentarer
♥ Bettan

Ser fram emot i kväll.. länge sedan vi sågs <3

KRAM

2010-12-23 | 09:06:44
URL: http://www.morrmorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback