2010-12-22 | 06:54:34

Stockholm Hundmässa 2010

I helgen var det dags för årets stora hundutställning/mässa... Stockholm hundmässa 2010. Anna och jag ringde in en vikare till dagis och packade bilen och drog iväg. Förra året så sov vi i Stockholm hela helgen men iår valde vi att bara ta en tur över dagen. Det blev att vi åkte på Söndagen för att vi ville se finalen och därför missade jag Bernerhundarna som visades på Lördagen.
Tycker faktiskt att mässan blir sämre och sämre och iår fick ja inte alls den underbara känslan som ja har fått förr om åren. Så det är lite synd tycker ja.

Vi shoppade lite till vårat trim på dagis. Några saker som vi letat efter och velat haft länge men bara inte blivit av att vi köpt men nu äntligen. Bla. en galge till trimborden och trimkläder!

Jag har dessutom till min stora glädje hittat ett blivande tillskott till familjen... ett alternativ till framtidens bobbycar, inte för vi har något barn nu. och inte heller på gång. men i framtiden kommer denna bli såå underbar! Vad kan nu detta vara som jag är upp över öronen förtjust i??... Joo, självklart... En Berner på hjul med ett "säte" på ryggen. precis som en bobbycar fast mjuk och fin. Hittade ingen bild på bara den Bernerhunden utan fick ta en med massa olika alternativ. Ni vet ju vilken jag skulle vilja ha i detta gäng men vilken skulle du vilja ha?





Kommentarer
♥ Rebecca

Vilken härlig rullhund/"bil". Kan riktigt se en liten Lene Junior framför mig på en sån, sött.. :) Syns i morgon! Kram

2010-12-22 | 07:18:18
URL: http://luckybec.blogspot.com
♥ Agneta

Finns det något alternativ????? Inte för en Berner Älskare!!!! Såååå söt!!!

2010-12-22 | 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback