2010-12-02 | 10:31:45

Tomt!

Igår var det Susannes sista dag på hennes praktik. Efter att hon har vart hos oss i ett halvår och hjälpt till så kommer det bli jättetomt utan henne på dagis. Så nu för typ första gången sedan företaget drog igång så ska Anna och jag klara oss själva... HELT SJÄLVA! Iaf i några dagar nu så har vi inte en enda praktikant men väldigt många hundar så det blir massa jobb!

Igår gick större delen av min dag åt till att göra om hemsidan till dagiset... Men nu är det äntligen gjort, sen är det lite nya bilder oxå som ska in, så de får ja ta allt eftersom.
Just nu känns allt med företaget bara så underbart bra och det känns verkligen som vi har medvind just nu! Skönt!

Annars da om man ska tänka på att ja faktiskt har ett litet liv utanför mina jobb så händer de inte riktigt lika mycket där.
Jag fick iaf mina julgardiner hemskickade igår så nu kan ja göra ordning i det stora rummet oxå. =) vet inte om tiden riktigt kommer räcka till för det idag då Degerfors står på schemat för eftermiddagen, och sen är det min jobbhelg så jag ska vara på dagis hela helgen så ja får försöka hinna med de på Måndag!

Nu ska ja förbereda lite för Annas o min våffeldag på jobbet! =) Smarrigt!

Kommentarer
♥ Angelica

Sv: Ja jätte härligt ! Ja det är inte jätte kul att gå i kylan men alla hundar fryser med så vi har kortat ner promenaden lite :)



Hoppas att ni klarar er nu när ni bara är 2 :)



Kram

2010-12-02 | 13:15:28
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
♥ Sara

Det klarar ni galant vettu! Saknar er massor, och alla goa hundar, för att inte tala om våfflorna ;-) Se till att få ännu mer medvind nu så ni kan anställa mig sen :-)

2010-12-02 | 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback