2010-07-23 | 14:08:42

Presentation av mig!

Här kommer en liten presentation av mig och en beskrivning av vad denna blogg kommer att innehålla.

Jag är en tjej på 24 år som blev singel för ett par månader sedan, flyttade från vårat hus som vi hade till en lägenhet. Blev en stor kontrast men de e bara gilla läget. Med mig i flytten kom såklart mina vapendragare... Dogsen!! 3 stora lurviga Berner sennenhundar som gillar att stöka till och håra ner =) Dom älskas högt av mig!

Jag driver ett hunddagis tillsammans med en kompis sedan ett år tillbaka. Jobbar även några timmar på nätterna med att dela ut tidningar. Trivs rätt bra med att jobba dubbelt och kommer att fortsätta med det ett tag.

Så denna blogg kommer att innehålla allt möjligt mellan himmel och jord. Mitt liv, mina hundar, hundavel, arbete, inredning, shopping mm. Ibland (eller ofta kanske) får jag för mig att försöka gå ner ett par kg i vikt oxå, det brukar gå sådär =) men även flera sånna resor kommer säkert att få följas!

Skit läckra brillor fick man låna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback