2010-07-30 | 23:57:17

Skitväder!

Dagens helt otroliga skitväder har lett till inte mindre än 2 omgångar av beställning från Nelly! Sista dagen idag som det var fraktfritt och lämpligt nog så hittade jag ett antal plagg till på rean så jag passade på att fylla upp garderoben ytterligare.

Kvällen har spenderats hon Elin med bullar, tårta, muffins och film. Snabba cash kollade vi på, den var bra men mycket utlänskt språk som inte var textat vilket gjorde de svårare att komma in i den helt.


Imorgon ska jag vara barnvakt och på kvällen blir det utgång... ska bli kul!

Kommentarer
♥ elin- theas mamma

Men hallå, hur har jag missat att du bloggar??? :)

2010-08-07 | 11:34:44
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback