2010-11-07 | 02:24:18

Nu var de ett tag sen igen

Ska försöka skriva ikapp lite nu när de var ett tag sen ja tog mej tid här inne sist.

Ikväll Lördag så hade vi Smink och Drink party hemma hos mig. Maria som är konsult för Mary Kay kom hit och hade en visning av deras produkter och vi drack lite drinkar och käkade tacos efter de. Va trevligt och smakade gott.
Kanon bra produkter måste ja säga att de verkade vara! kostade ju en del men ja tror att de e värt pengarna... Jag köpte på mej lite produkter som ja känner att ja vill testa. Bla ett hansvårdskit som ja hoppas ska hjälpa när vintern kommer och mina händer blir sådär enormt torra och bara spricker och blöder.




Vi halkade in på Bröllops spåret under veckan på jobbet vilket resulterade i att Susanne tog med sig sin UNDERBART Vackra bröllopsklänning hit ikväll så Anna och jag testade och fotade med den på... Man vet ju aldrig om man kommer att ha på sig en någon gång på "riktigt" så det var lite kul!





I Torsdags så kom Mamma in och hämtade mig så drog vi iväg för att fixa på Kiwi´s grav. Vi åkte till skogen och hämtade granris och mossa, sen åkte vi o handlade lite blommor och ett hjärta av mossa som vi skulle ha på graven.
Så nu är det förberett och fint inför vintern.

Issi var med i skogen och letade mossa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback