2010-10-04 | 15:12:48

Bullen

Idag är det alltså Kanelbullens dag. Inatt på jobbet fanns det bullar att äta av och jag o Ingela satt o pratade skit ett tag och inte mindre än 4 bullar slank ner då. Det är ju så gött! Men tror att dom 4 får räcka för idag!
Idag är det en lång dag på jobbet, Har ett dagissamtal inbokat ikväll så det blir lite senare än vanligt idag!

Hände ju även en kul grej när jag satt i rasthagen med hundarna förut... Det ringde en tjej från Hk center och sa att jag blev erbjuden ett litet pris för att jag var med och tävlade hos dom på Mässan i helgen. Får en veckas gratis träning, eller rabatt på medlemsavgift, eller rabatt för deras viktminskningsprogram. Jag tog viktminskningsprogramet och ska dit på Torsdag för att få lite mer info. så får vi se va de blir av det.
Man skulle gissa vikten på en grej som dom hade med sig. Jag är precis värdelös på det vilket jag verkligen visade här, gissade på 2,9kg men i själva verket vägde de lite mer än 700g. Är det jag som är klen då eller bara helt Lost!?
Antingen får alla som var med och tävlade detta "pris" eller oxå så fick ja de som ett tröstpris för att jag var så dålig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback