2010-10-06 | 17:42:21

Jobba, jobba, jooobba.

Nu har vi en del pensionat igen och är pensionatsbokade i ett par veckor framöver vilket medför sovning på jobbet varannan natt och hel jobbhelg!
Inatt är det min natt att sova och sedan är den här helgen min också så då blir de sova från Fredag till Måndag. Men jag tycker det är helt okej att vara här så det går rätt fort tycker ja.

Igår kväll var vi ute och åt på Roma... För mig blev det blev Plankstek! Riktigt gott var det. Tack så mycket ;)

Var även ute till Mamma igår och körde ett par maskiner till med tvätt och hälsade på hos goa Familjen Glaad och tog mig an Kiris klor.

Nu ska jag återgå till jobbet och skriva ut lite fakturor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback