2010-10-15 | 07:40:48

Lägenheten

Nu känner ja att ja bara skulle vilja att de ramlade in typ 20.000:- på mitt konto som ja inte har användning för så att ja kan köpa de ja vill ha till lägenheten.
Har ju inte köpt så mycke möbler sen ja flyttade ifrån huset men känner att de är en hel del som ja skulle vilja ha.
Ute till stora rummet saknar ja typ bara en skänk. Och lite grejjer till hallen. Annars är det typ hela sovrummet som ja vill ha nya möbler till.

Är lite inne på Hemnes serien från Ikea till sovrummet.

     

     

Tycker ju att de vita är SÅÅ snyggt!! Men vet inte av praktiska skäl om jag kanske ska välja de Mörka möblerna istället. De vita kanske inte håller sej snyggt speciellt länge när hundarna är med och "hjälper till".
Vad tycker ni, vitt eller Svart?


Kommentarer
♥ elin

Vitt är ju helt klart snyggt men jag skulle köra på det svarta :) Den sängramen är ju grymt snygg i svart iallafall vet jag.

2010-10-15 | 14:05:07
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback