2010-10-31 | 09:49:36

Maskerad

Igår va de äntligen dags för maskeraden som jag har väntat på. Tog ett par timmar att göra iordning mig och min Jack. =) Men de blev bra.

Först blev de fest sen krogen för oss. Riktigt trevligt var de, och kul att se alla som lagt ner sej massa för sina kostymer.

Idag dagen efter så e de som de brukar... uppe väldigt tidigt och pigg som satan nu på morgonen för att sen under dagen lana av och gå i koma av att vara utmattad.

Bjuder på ett gäng bilder från gårdagen!




På krogen fick jag se denna helt fantastiskt roliga gravidmage! =)

NU ska ja hoppa in i duschen och duscha av mig gårdagen och sen blir de lite frukost innan familjen berner ska hämtas hem.

TACK:
Till brudarna för en trevlig fest igår
Till Patrik för hundvaktandet av Alanya och Aurora
Till Mamma och Slöjan för skjutsen igår och hundvaktandet av Tequila

Kommentarer
♥ Agneta

Va fina ni var!!!!!! Jättefin klänning verkligen!!!

2010-10-31 | 12:23:55
♥ Matilda o Tintin

Åh va kul!! :-) Snygg va du oxå! ;-P Så kul o se vad att klär sig i tycker jag.. :-)

2010-10-31 | 12:44:17
URL: http://killas.blogg.se/
♥ M

Hej! :) Ett år senare hade jag också tänkt ha en sådan klänning du har här! Rikitgt snygg är den!

Men jag tänkte fråga vilken storlek du har där och hur den sitter för övrigt? Om den är liten för sin storlek eller tvärtom. Skulle bli jätte tacksam för svar :) tror du att du skulle kunna maila mig?

Här är den iallafall, [email protected]

2011-10-21 | 16:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback