2010-10-08 | 20:42:54

Mina underbara

Idag har P vart här och hämtat alla 3 hundarna då han va lite bernersjuk och ville ha sällskap av dom i helgen... =) Hundarna gillar ju att komma till honom så klart att han får ha dom när han vill!

Har istället med mej pensionatshundar hem så ja slipper sova på dagis hela helgen. Lite skönt faktiskt. Dom gillade familjen Berners leksakslåda och har plockat ur alla leksaker och spridit ut dom på golvet! Ser ut som att man skulle ha småbarn hemma nästan! =)

Idag har Sami och Tobias vart här och putsat mina fönster! blev kanon bra verkligen! Är så glad att jag anlitade någon till att göra de då det inte hade hänt annars... så nu är det bara städa resten av lägenheten kvar =)



Kommentarer
♥ elin

Du uppdaterar lite för sällan här tycker jag ;)

2010-10-11 | 21:37:36
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback