2010-10-03 | 19:03:55

sen sist

Nu var det precis hur längesen som helst som ja va här inne och uppdaterade... Så längesen så att ja inte ens kan minnas vad som har hänt mer än dom sista dagarna typ!
Det har vart så sjukt mycket att göra på jobbet så allt annat har blivit lidande. Kul självklart att det rullar på med dagiset men tråkigt när man känner att man inte räcker till för allt man skulle vilja räcka till för!

Igår var det en tidig dag som gällde för mig och Anna...Vi hade blivit inbjudna till företagsmässan Expo i Kristinehamn av anledningen att vi blev Årets Nyföretagare!! Helt fantastiskt kul verkligen! Finns några bilder
Här.
Vi fick jättefina blommor och ett stort diplom så det var verkligen smickrande!
KLTV var även på plats och filmade och det känns lite jobbigt eftersom jag svamlar iväg en del när jag ska svara på frågor uppe på scenen. Var inte förberedd på frågor och gillar dessutom inte att tala i mikrofon inför massa folk! Dessutom så stod mamma i publiken och jag såg på henne att hon fick anstränga sig för att hålla tillbaka tårarna, Men jag överlevde ju de med så nu är det över och utmärkelsen betyder mycket för oss och vi tror att det kommer att dra med sig en positiv utveckling för företaget! VI ÄR BÄST! =)
Har ett par bilder inne på en annan dator som jag kan ladda upp imorgon.


Har blivit en hel del filmmys den senaste tiden vilket jag gillar skarpt, En ny bekantskap har kommit in i mitt liv och det gillar jag oxå skarpt! ;)


Annars har det väl varit lite shopping, träffat vänner, grejjat med hundarna och mest av allt företaget!

Inatt åkte Mamma och Jan till Grekland för en veckas semester (inte alls avis) så under den kommande veckan så har jag och hundarna flyttat ut till huset i Björneborg för att hålla ställningarna och ta hand om katten. Så nu sitter ja med laptopen i knät framför en brasa! Mysigt!

Nu ska jag göra comeback här inne och uppdatera oftare!

Kommentarer
♥ Bettan

GRATTIS Lene roligt att dagiset blivit så uppmärksammat och att det går bra för er.. hälsa Anna i morgon och gratte henne med..

Hörs.. och du.. somna inte framför brasan nu :)

KRAM på dig

2010-10-03 | 19:22:58
URL: http://www.morrmorre.blogspot.com
♥ elin

GILLA & FÖRSTÅS, GILLA! :D

2010-10-04 | 09:06:50
URL: http://pumanan.blogg.se/
♥ Karin - Mamma till Emil och Liam

Grattis till ert fina pris! Jätte kul för er! Ni är verkligen värda det!

2010-10-04 | 21:22:45
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback