2010-10-26 | 16:09:40

Utklädnad

Idag har dräkterna kommit som vi ska ha på maskeraden. Man kan ju bli lite smått irriterad när det inte står att de typ är barnstorlek på grejjerna.
Nu avslöjas de... Jag ska vara pirat och A ska vara Jack Sparrow!

Kan börja med min dräkt. den kom med paket idag som jag snabbt åkte och hämta ut för att sedan prova. Den passade... Allt utom hatten. Helt ärligt, har ja sånt jävla stort huvud eller va e de för jä..a mått?!! skit konstig form på hatten så ja ska se om ja kan hitta något annat att ha på huvudet!
Här kommer en bild på min outfit! SÅÅÅ NICE!!
Har dock inga skor som ja ska ha än så det måste ja köpa.




A da... Ja, han ska ju då vara Jack Sparrow. =) LITE mer fix med hans utstyrsel om man säger så, kläderna fick vi idag, men han är ju inte hemma än och har kunnat prova, men ja e inte den som låter de ligga ett paket hur som helst utan att öppna så ja slet ju såklart upp de och testade hans kläder. tror de kommer bli bra.
Igår fick vi lite andra grejjer som han ska ha, Då kan ja säga att hoppet skönk rätt kraftigt. peruk o skägg och allt som inte uppföll mina förväntningar. Ska göra dreads i peruken o hoppas på att ja kan få till de någolunda. =)
Fick även ett litet kit med Jack Sparrow saker... Som är i barnstorlek!! ingen info om de när vi köpte. ett bälte som inte når runt magen =), ett pannband som inte riktigt når runt huvudet, sen va de ju ett kompass, tatuering, ring och lite sånt med oxå så de passade ju iaf. får helt enkelt sy/fixa/mixra och försöka göra om större delarna av hans outfit. Därför ingen bild på detta idag.


Nu ska ja skynda mej att bli klar så vi kan åka till Karlstad direkt när A kommer hem... kompletera lite till kostymerna och även köpa sängbord på ikea som jag väntade med sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback