2010-09-14 | 11:59:34

Bilhaveri

Asså när ska min ENORMA otur jag har haft den senaste tiden vända och bli otur utan det där fula O i början!? Nu har det vart mycket med hundarna ett tag och jag tackar gud för att det inte är dom den här gången men min kära Bil! Den började gå illa på vägen hem från jobbet nu och hacka sig fram... Kom nätt o jämt hem (som tur e) och nu funkar den inte längre... Motorlampan lyser så jag gissar på ett Stort fel! Blir det en dyr historia så överväger jag att ist köpa mig en ny. Den har varit med mig i drygt 3 år nu och har med allt mitt farande landet runt ställt sin mätare på snart 22.000 mil!! 12.000 stod den på när jag köpte den, så 10.000 mil på 3 år är inte dåligt utan några större defekter innan tycker ja.
MEN... kan det vara så att mitt slarv med olja kan ha orsakat detta så kommer jag inte vara glad på mig själv!

Väntar med spänning på att min Bror ska komma och se om han kan lista ut va de kan vara. hoppas på nått litet men anar ett stort fel!
Det är ju inte bara att låna en bil heller när man har 3 stora berner som ska med till jobbet och allt så jag klarar mig inte utan bil länge. kan ju heller inte cykla med 3 hundar, hinner inte cykla till tidningen fram o tillbaka för att sedan behöva GÅ med hundarna ända till dagis! inte en chans!
Hur faan ska ja lösa problemet "billös"!?!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback