2010-09-07 | 06:42:02

Buster

Igår så var Sannaland´s Baccardi (Buster) hos mej hela dagen och fick sig en rejäl omgång av bad, fön, klipp, fotografering osv. Detta tog ju såklart sin lilla tid men han var verkligen super duktig! Långt över förväntan jag hade när det gällde honom och stå still och sköta sig. Kanske berodde på att husse tog på sig som uppgift att trötta ut honom rejält innan... med de menade han tydligen att gå vilse uppe i skogen vid dagis. Fick hämta dom en bra bit därifrån efter en lång stund! Men trött var han iaf. =)
Det blev en heldag som slutade med att jag stupade i säng... helt utmattad efter helgen o dagen jobb!

Bilderna som togs på Buster är i Annas kamera på dagis så jag får se om jag får in dom under dagen. Tänkte fram tills dess bjuda på en valpbild på honom och har letat igenom "hela" datorn där ja kan tänka mej att mappen ska finnas... men hittar den inte... Spårlöst försvunnen! sökningen gav ingen träff vilket får mig att tro att jag kanske har bilderna i nån annan dator eller att jag har gått miste om dom! de vore ju illa!

Nu ska ja sova ett par timmar till innan ja ska vidare till dagis för ytterligare ett dygns arbete. Idag kommer det en grupp på studiebesök till oss! Kan ju bli spännande!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback