2010-09-08 | 12:16:15

Ckecklist

Förstår inte att de e lika från dag till dag. ofta när jag e på jobbet och håller igång så är jag jätte taggad för att åka hem o plocka, städa och fixa... och varje dag ja kommer hem och innanför dörren så är det som om luften går ur mig totalt... känns bara som alla måsten är en börda och jag helst av allt bara vill sova bort tiden.
Nu har ja sovit bort många eftermiddagar o kvällar den senaste tiden och skjutit alla måsten framåt. Tänkte nu bryta mönstret!

Ska därför nu skriva upp min checklista för den här dagen! sen kommer jag gå in ikväll innan ja lägger mej och hoppas att ja kan stryka över alla punkter! men innan jag börjar ska ja börja med den livsfarliga blunden som brukar vara ett par timmar. till kl 15.00 max har jag bestämt!

  • Dammsuga lägenheten
  • skura golven
  • Diska
  • Bädda rent i sängen
  • Packa upp den fulla flyttkartongen
  • Plocka undan skräp
  • Sy en duk till matbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback