2010-09-12 | 19:24:23

Flyttstädning

Idag har jag varit till huset och hämtat mina sista grejjer. Känns skönt att ha sina saker i sitt hem så man kan plocka rätt och ge allt sin plats så man slipper kasta om hela tiden.
Nu har ja tagit mej an Garderoben/förrådet i hallen... Mycke saker som man vill ha plats med där inne... Men överlag så är det mest hundarnas grejjer.
Har massor kvar att plocka undan innan jag kan lägga mej till ro inför kvällen.

Den här helgen har bara försvunnit verkligen. imorrn är det redan Måndag och dags att sova på jobbet igen.

Nu ska ja återgå till min städning sen blir de till att titta lite i Elins katalog från Partylite där ja ska köpa hem lite ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback