2010-09-04 | 06:49:02

Hittehund

Inatt på min tidningsrunda så hittade jag en hund i Björneborg som kom och trippade fram på tackjärnsgatan nästan vid Konsum! väntade en stund på att en husse/matte skulle komma efter men helt tomt på folk så jag tog med honom och hoppades att möta någon eller se om det kunde lysa i något hus så man kunde fråga... men byn vara helt död!

Vems är hunden? Ringer det någon klockan vems det kan vara?
Jag känner själv igen honom lite men där tar de slut... kan inte minnas varför han är bekant!

Har ringt till polisen och sagt att han finns att hämta på Kristinehamns Hunddagis. Hoppas att han ska komma till rätt så snart som möjligt. Han är jättemysig och trevlig.
Vi kommer att ha honom kvar på dagis så antingen tills han kommer till rätta eller så länge vi kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback