2010-09-02 | 21:19:36

Lene i motvind!

Idag är ja Lessen, förbannad, besviken.... Ja ja vet inte riktigt hur ja känner mig nu faktiskt! Alla känslor på en gång!
Det har bara varit för mycket den senaste tiden och idag har jag tillbringat ett X antal timmar på Karlskoga Djurklinik med hundarna! Tequila tog bort sina stygn... Det ser väldigt fint ut så det är skönt...
Aurora har gjort ultraljud... HON ÄR TOM! Så inga valpar denna gång... Besvikelse! Har även tagit lite andra prover på Aurora som alla var normala!
Så nu är det bara sopa undan all planering som jag har lagt ner i samband me valpar, jobb och så!

Är lite oense med personer som jag inte vill vara det med vilket tar alldeles för mycke energi från mig just nu, försöker spara på den energin och lägga den på hundarna istället! Får jobba lite mer på de.... synd att det bara ska bli missuppfattningar hela tiden.


Känner mej heller inte helt hundra vilket inte underlättar just nu... Känns bara som ja går i en riktigt brant backe i rejäl motvind!

Kommentarer
♥ Elin

Jag förstår din besvikelse, när man är inställd på en sak så blir de inte så.. Men det kommer bli fler tillfällen ska du se! Känns väl inte så motiverande just nu kanske men..



Du vet vart vi finns om det är nåt vi kan göra för er!

2010-09-03 | 13:42:06
URL: http://pumanan.blogg.se/
♥ Karin - Mamma till Emil och Liam

Jag förstår din besvikelse! Hoppas hon blir med valpar snart :) Kram!

2010-09-04 | 21:10:29
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
♥ Agneta

Sötis då! Jag kan på ett plan sätta mig in i all din planering inför denna kull, men fullt ut så tror jag inte nån förstår hur BESVIKEN du verkligen måste vara..... Så som du har längtat efter denna kull.....!!!

Ni finns i mina tankar!!

2010-09-07 | 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback