2010-09-19 | 19:56:35

Lurad??!

Tror att jag blivit rätt blåst idag.
Ringde en tjej förut från ett städföretag och sa att dom har vart hemma hos Robert och Emma och gjort en rensöring... Då fick dom ge bort en gratis rengöring till någon och valde då att ge den till mig!
Jag fick välja på mattvätt, möbelrengöring och sängsanering. Jag valde möbelrengöring... Ångrade mej i eftrerhand och kom på att min soffa e ju typ ny och sängen borde ha fått sej en omgång istället eftersom Alanya har erövrat den till sin sovplats!

Asså detta måste ju vara ett skämt!! Varför skulle Robert o Emma välja mej av alla människor?! jättesnällt om de nu e så men de ska bli spännande o se.
Dom skulle komma imorgon eftermiddag isf!
imorgon får jag/ni svaret... kommer det någon och städar hemma hos mig gratis eller är det här ett skämt!?

Kommentarer
♥ Angelica

Du är inte lurad :) Det är ett företag som säljer en typ av dammsugare, dom vill visa den för dig så att du ska bli sugen på att köpa en. Pro aqua heter de :)

2010-09-19 | 20:18:55
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
♥ Emma

de är nog inget skämt..

har några vänner som har fått samma erbjudande och de har inte varit något skämt..

kram

2010-09-19 | 20:25:24
URL: http://spangsan.blogg.se/
♥ elin

Jaså vad kul! :) Hoppas det blir bra då, men din soffa lär ju inte hunnit bli så ingrodd av smts än kan man tycka :)

2010-09-20 | 14:10:41
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback