2010-09-05 | 16:40:29

Movietajm

Idag tyckte jag att jag var värd lite riktig avkoppling eftersom jag har varit på jobbet sedan i fredagsmorse och kommer inte åka härifrån förrän imorgon eftermiddag.
Är ju inte helt hundra tipptopp heller... Så det blev att hyra 2 filmer, köpa lite godis, chips och dricka!

Har än så länge sett den första filmen. Hierro! Tycker absolut att filmen är värd att se, det står thriller, skräck, rysare.... hmm, de vet ja väl inte riktigt om ja kan hålla med om...
Tycker det var en fin film och jag tror att man verkligen skulle bli likadan om man förlorade sitt barn!




Kommer att kommentera även nästa film under kvällen när jag har kollat på den...

Har även införskaffat mig en helt ny bloggdesign som kommer att komma in på sidan inom kort. Orkade inte med att försöka mej på de där mer eftersom jag mest strular till det för att sen inte ha ork eller motivation att rätta till det. Så det blev ett köp... Av superduktiga Mimmi!

Har själv inte sett resultatet än så jag tycker de är lite spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback