2010-09-20 | 19:55:11

Städet?

Idag skulle dom ju komma och städa hemma hos mig. Trodde ju att jag hade blivit lurad men det är flera som sagt att det faktiskt är så det funkar inom vissa företag... Ja tycker ju personligen att de e ett bra sätt för att sälja en vara. Att komma hem och visa Hur och Att det verkligen fungerar.
MEN... de lilla problemet var ju att dom bara hade mitt gamla nummer som nu tillhör dagis. Och jag har inte haft telefonen nu på eftermiddagen utan den har Anna haft. Så dom hade iaf ringt och frågat efter mig så Anna gav dom mitt nya nummer och de har dom inte ringt på... SÅ inget städ idag asså... men ja tror inte längre att de va nåt lurendrej!
Får se om dom ringer igen för en ny tid. Ja e ju rätt så lättlurad så skulle dom verkligen ha nåt bra att komma me till "hyfsat" pris så e nog ja rätt lättövertalad! =)


Kommentarer
♥ elin

Se dig inte som lättlurad! :D

Är det en bra apparat som är bra till flera saker tec möbelsanering, mattor osv så är väl det en bra investering om det nu är ett rimligt pris?



Jaa, idag är Thea bättre så inget långvarigt tack & lov. Men hon får va hemma med mig imorron också och vila upp sig så de inte tar omtag!

Lugnt förstår att du har mycket :) Vi får ta oss tid snart här.

Kram

2010-09-20 | 20:01:34
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback