2010-09-10 | 19:54:03

Tagit helgen

Nu har jag tagit en välbehövlig ledig helg! Hundarna ligger utslagna på golvet efter 2 veckor i sträck med mycket jobb och sovande på jobbet... Det är inte bara mig det sliter på att arbeta!
Idag har jag suttit med bokföringen större delen av dagen... Så skönt att ha de gjort för den här månaden!

Har tagit en lugn kväll för att slappna av efter jobbet och hyrt mej en film, köpt lite godis, chilinötter och Coca Cola! Inga fel de inte!
Dagens film blev The Invention Of Lying... Tycker det var en rätt så bra film med en hel del roliga grejjer men kunde kännas lite väl mycket under vissa stunder!




Imorgon ska jag till Gelleråsen på Auktion! Det ska bli kul. Ja har aldrig varit på Auktion i hela mitt liv förr så vi får väl de om de e nåt för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback