2010-09-15 | 19:53:28

tur & otur

Jag har ju tidigare sagt att ja tycker de borde bli dags för mig att få lite tur tillbaka i livet. Eftersom min bil gick sönder igår så lånade jag mammas bil från igår tills idag. Skulle skjutsa storebror innan jobbet imorse och då gick även mammas bil sönder!! de är ju verkligen inte sant! 2 bilar på 2 dagar!
Då trodde ja att min otur skulle stanna ett tag till...MEN... under dagen har de äntligen vänt (peppar peppar)
Fick ett samtal nu på eftermiddagen från Carab. Dom hade kollat på min bil... Hittat felet och kunnat laga den... för endast typ 650:-
Såå gött... Så nu är den åter ute på vägarna och far.

Mamma och deras bil har felet lokaliserats på och blev inte heller en dyr historia... som tur är eftersom ja känner mej lite ansvarig för de även att det skulle ha hänt vem som än satt bakom ratten.

Så nu är det här med bilproblem ur världen för ett tag hoppas ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback