2010-09-19 | 10:44:44

uppdatering

En liten uppdatering sen sist.

Söndag:
Var inte längesen ja vaknade nu utan har hunnit med att fixa hundarna för morgonen och ligger nu i soffan och kollar på vänner.
Vad dagen har att bjuda på har ja inte ens tänkt tanken på än. Har en pensionatshund hemma så utbudet är lite mer begränsat än vanligt.

Lördag:
Igår var jag till Örebro på lite shopping. blev inte så mycke. men lite småplock från ikea iaf.
Vi stannade till i Karlskoga på vägen hem för lunch på China restaurangen där och lite spel på deras Jack vegas maskiner (slutade på plus) =)
På kvällen grejjade jag lite i lägenheten och kollade på en film, orkade inte h
yra någon så det fick bli en som jag hade sedan tidigare. Men de va trevligt iaf =)

Fredag:
Lång dag med massor av jobb, fixade hund för utställning (inte mina egna dock). var iväg med Anna och köpte lite nya arbetskläder som passar bra när det blir lite kallare på promenaderna här snart.
sen blev det hem och stupade i soffan.

Torsdag:
I torsdags eftermiddag så åkte jag och mamma ut och handlade lite... hittade en mössa och stövlar bla.

Kvällen bjöd på film... The blind side. Den var väldigt bra tycker ja. Rekomenderas verkligen!



Det är väl vad som har hänt mig i stora drag de senaste dagarna.

Nu ska ja se om ja kan göra något vettigt av den här Söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback