2011-04-06 | 21:36:25

Snart så smäller det!

Sitter och funderar... först tänker jag som så att det är lite konstigt: Av min lilla grupp trefärgade vänner så är det Tequila Berner sennenhund 7 år gammal som är den piggaste och gladaste Donnan i gänget. Hon brädar ungdomarna den gamla tanten! Kul att hon är pigg o kry men det var väl inte som man hade kunnat räkna med kanske. Gissar att Tequila har planer på att följa sin Pappas plan på ett långt Bernerliv... Jag gillar tanken och hon har mitt fulla stöd i den frågan!

Tanke nummer 2: Utanför hundvärlden... Jag fyller ju faktiskt år om bara 2 veckor!! 2 veckor... de e ju ingenting... Absolut inte i jämförelse till den magiska siffran 25 ÅR!!

Delar av min Önskelista... i bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback