2011-12-18 | 16:26:47

Det går bra det här...

Vet väl inte om jag kan säga att jag lyckats med att vara flitig här inne på bloggen på ett tag nu. Men jag har inget internet kvar på min dator hemma och datorn på jobbet har typ varit ur funktion men nu äntligen så är den fixad. Med telefon har ja inte riktigt fått in rutin med bloggen så det har blivit som det blivit.

Allt rullar iaf på som vanligt här... Var till barnmorskan i veckan nu och rådet jag fick av henne var att dra ner lite på arbetet. Vet inte riktigt om jag kommer lyda henne där precis nu iaf. Vi har börjat på ett 3 mans schema på dagis nu då min vikarie har några månaders praktik innan hon hoppar på anställningen. Så just i dagsläget får jag se det som den neddragningen jag kan göra just nu. Schemat ser bra mycket bättre ut nu iaf jämfört när vi bara var 2 som skulle dela på allt jobb.

Förra helgen så bar det av till Stockholm... Stora hundmässan såklart! Var väldigt trevligt, som varje år! Nästa år med barnvagn konstaterade jag. Kan ju bli lite spännande!
Det blev ett inköp till Grynet även på mässan... En Berner bob!! en typ bobbycar fast utformad som en Bernerhund med hjul. Kollade på den förra året men hade då ingen anledning att köpa den. inte för att jag tror att grynet kommer sitta upp på vovven direkt när h*n kommer ut iaf men då vet jag iaf att den inte är slut eller nåt! =)

Idag är det 4:de advent... har inte någon som helst julkänsla och tvivlar starkt på att den kommer komma under veckan heller så det blir som det blir på jul iår. Ingen julklänning är inköpt heller... det som brukar vara en viktig del av julen, men med tanke på kroppsformen så är utbudet väldigt begränsat iår och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig.

Igår köpte jag en säng till Grynet... Fick meddelande och kunde bara inte motstå! En helt underbar säng som är handgjord så helt unik!
Texten på: Dammtussarna under sängen är änglarnas små tofflor!
Tack Anna för tipset! Längtar så efter att göra ordning i Grynets rum och få hem sängen!


Kommentarer
♥ Karin Karlsson

Men oj så fin säng!! :)

2011-12-19 | 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback