2011-02-07 | 19:39:10

Det är riktigt flyt!

Idag var sista dagen med parning. Har vart iväg med tjejerna 4 gånger denna vecka och 3 av dom gångerna så har det gått helt sjukt smidigt och snabbt att para!
Riktigt lyckade parningar så nu är det bara vänta och hoppas att det ger resultat!


Åh ÄNTLIGEN får man väl säga... har det öppnat en ny veterinärklinik här i Kristinehamn! Det vi haft sedan tidigare har ju inte det bästa ryktet och dit skulle jag aldrig åka med mina djur av flera anledningar! Då har man så snällt fått satt sig i bilen o begett sig till Karlstad eller Karlskoga. (som kan vara nog så dryg resa med en hund som är akut sjuk). Men nu hoppas jag verkligen att den nya kliniken kommer att funka bra och att det kommer vara ett trevligt ställe!
Det är Kliniken i Karlskoga och en Klinik från Karlstad som satsar att öppna denna i ett samarbete som jag tror kommer vara riktigt lyckat!
Får testa om ett antal veckor när det är dags för ultraljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback