2011-02-06 | 21:25:36

Händer massor just nu

Det är fullspäckat schema nästan varje dag just nu!
Idag har jag hunnit med att uppdatera hemsidan lite www.sannalands.se
Om ni går in där och kollar så ser ni att det väntas tillökning med inte mindre än 2 valpkullar. Får se om båda tar sig eller hur det blir. Alanya ska jag åka iväg med imorgon igen så hon får sin sista parning.
Tar det sig där så lär det ju inte bli glesare i almanackan precis. Men bra mycket roligare!
Var längesedan jag hade en kull nu så det skulle verkligen vara kul om det blev något.

Full rulle på företaget är det också, Är nya hundar på ingång och det fylls upp här så vi får pyssla ordentligt för att få ihop dagarna. Kul att det händer något som bevisar att det vi gör är behövligt osv.
Har lite lätt börjat planera inför sommarsemester men inget spikat än. Jag har ju inte någon att rätta mig efter direkt så det blir som det blir.

Blir ju mycket vikarie sen när jag ska ha valpar och sen blir det sommarsemester, senare iår så vet jag inte om jag kanske packar väskan och drar någonstans. har ju aldrig varit utomland och inte heller känt att jag har något behov av det heller, men den senaste tiden har jag bara jobbat hela tiden och känner att det skulle vara sååå skönt att komma iväg och se något annat än Kristinehamn!
Men vart?

Bantningen da... Joda, tappat lite fokus dom senaste 2 veckorna men ändå forstatt sakta men säkert nedåt! =) Gymmet får besök av Mamma och mig 2-3 gånger per vecka och det är verkligen något som får mig att må bra!

Efter en rätt tuff tid med allt hemma nu så känns det skönt att ha rett ut en del saker och ting och kunna gå vidare, Jag vill så mycket med mitt liv och har inte lust med massa "dravvel".

En liten uppdatering iaf vad som händer i mitt liv!

Kommentarer
♥ Bettan

Sköt om dig Lene.. och jag tycker att du ska försöka ta den där utlandsresan.

Du behöver varva ner =) Vet själv hur jag mår när man bara kör på=(... Nu tycks jag aldrig bli frisk så.... OM du kan varva ner innan. KRAAAAAAM på dig.

2011-02-07 | 07:17:20
URL: http://www.morrmorre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback