2011-01-17 | 20:11:37

Äntligen...

...kan man säga till flera saker just nu. Handbolls vm är igång och ja sitter spikad framför tv:n, nu drar dagens match igång om bara några minuter så jag hoppas på en repris sen i Lördags!

...och äntligen även till att jag har skaffat ett gymkort!! Nu är det riktigt allvar. är skit taggad och idag har jag vart på bodypump pass. Riktigt jobbigt! så minst 2 dagar i veckan ska jag komma iväg är tanken!

Maten går oxå bra och de senaste 2 veckorna kan ja avslöja att vågen visar 4 kg ner!!

Så... va har hänt mer sedan sist... Aurora började löpa idag så vi får se om det blir parning inom kort, bilen har gått sönder och hunnit blivit lagad, nya tv:n har kommit. står dock fortfarande i kartong, hmm... ja de kan nog vara en del av vad som hänt iaf
.

NU... HANDBOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback