2011-01-02 | 14:46:11

Gårdagen

Igår så  åkte jag upp till dagis och lämnade av pensionatshundarna till Susanne som har hoppat in o jobbat för oss o helgen. Så nu är det bara egna hundar hemma.
Packade sedan in hundar och dragpulkan i bilen och åkte ut till skogarna i Björneborg och grillade korv och lät hundarna dra lite pulka. Det var riktigt mysigt och kanonväder för att vara ute!
Senare på kvällen så åkte vi ut till Mamma och blev bjudna på middag. SÅÅ gott. Som vanligt när mamma har vart kock!

Så såg gårdagen ut... Mys dag!

Idag har dagen gått ut på att städa här hemma... är fortfarande inte klar men har tagit ett litet break bara.

Imorgon är det den första dagen i mitt nya liv. ska ha invägning ikväll och sedan är mitt mål att gå ner 10-15 kg!!! Och jag ska inte ge mej förrän ja har gjort de den här gången.. Är skit taggad nu verkligen! Har fått ett 4 veckors matschema av Pappa som jag ska köra efter. Målet: komma i mina jeans som ligger i garderoben och är för små!


Som en avslutning ikväll så ska vi äta Tacos!

Funderar fortfarande på hur mycket jag ska blotta mej själv när det gäller detta stora projekt här i min blogg... om jag ska nämna lite emellanåt hur de går eller om jag ska föra dagbok över vad jag ätit, dagens träning osv. Har dagen på mej att bestämma mej!

Kommentarer
♥ Helen

10-15 kilo?! Det behövs väl inte. Det är ju jätte mycke ju och du är ju inte stor!!!! Hoppas allt är bra. kram

2011-01-02 | 19:02:11
♥ Agneta

Vill gärna ha matrecepten för 4 veckor.... 10-15 kg ner i vikt låter kanon.... Vi kanske kan köra ihop? hihi... Kram och god fortsättning!!!

2011-01-02 | 19:11:57
♥ elin

Spännande med ett lite viktprojekt :) men du är ju så aktiv så det tvivlar jag inte på att det kommer bli något problem :) Jag behöver både träna & motionera så dra gärna med mig!!

2011-01-04 | 23:49:58
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback