2011-01-22 | 12:58:47

Hoppsan... stress är inte bra!

Igår var jag väldigt stressad tillbaka till jobbet när jag bara hade vart hemma och hämtat lite grejjer... "Blyfot" sätter igång och kör mot dagis, men blev visst invinkad på en liten avstickare av farbror blå! 1500 kronor raka vägen till rikspolisstyrelsen. Riktigt skitigt men ändå... uppmätt till 80 på en 70 sträcka som man tycker borde vara en 90 väg!
Men men, om jag kan sluta stressa så förbannat hela tiden så kanske jag också kan köra som fölk snart!

Nu är alla hundarna nybadade och fina. Alanya och Tequila är mer mig på dagis hela helgen och Aurora som inte är välkommen hit när hon löper har fått checkat in ett par nätter på Hotell Karlsbergsvägen! Tack Patrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback