2011-01-18 | 20:43:56

träningsvärk.com

Kan man ju minst kalla dagen kroppstillstånd.
Vaknade inatt och kände mej riktigt sjuk... febrig och jävlig, men efter att ha vart igång och jobbat en stund så kändes det mycket bättre. Dock var trappuppgångarna jobbiga inatt eftersom träningsvärken från gårdagens bodypump pass kommer krypande. Under dagen har det blivit värre och imorgon vill jag inte ens tänka på hur det kommer att kännas.



På jobbet idag så valde vi att gå i skogen där vi inte har gått på hela vintern heller vilket resulterade i snöpuls! Så kul att se va roligt hundarna tyckte det var att gå den gammla vanliga slingan igen!
Nu är det ett pusslande för att få ihop det med hundarna verkligen... Eftersom Aurora löper så får hon ju inte vara med på dagis... sen har vi ju pensionatshundar oxå så vissa nätter måste jag ju sova på dagis... det blir inte lätt. Tack alla som ställer upp och hjälper till!
Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som i normala fall kan ha med mig hundarna på jobbet så man slipper sånt här krångel jämt! Deras löpveckor räcker gott och väl att krångla tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback