2011-03-19 | 20:35:57

Utlovad uppdatering

Här kommer en uppdatering som jag lovade skulle komma idag.
Kan ju börja med Familjen Berner. Alanya var på ultraljud förra veckan och där visade det sig att det var tomt. Till hennes stora besvikelse när Matte helt plötsligt drog in lunchen igen som hon hade fått ett par dagar! Tråkigt men så e de ju.
Aurora däremot har tjockat på sig rätt bra och imorgon är det 2 veckor kvar till valparna är beräknade att komma. Ska bli väldigt spännande.

På jobbet har det varit väldigt krävade under veckan med en hund på rymmen och massa hundar inbokat så vi har försökt göra så gott vi kan och nu har allt med rymlingen fått ett lyckligt slut efter 1½ dygn ute till skogs! Vi är så glada att allt slutade bra och kan pusta ut lite. Detta har ju såklart kostat mycket tid vilket resulterat i väldigt lite sömn! Så inatt var tidningskörningen riktigt trög, Jag pratade tydligen i sömnen, och vaknade inte till ens av hundarna imorse. Andreas fick ordagrant skaka liv i mig vid 11 för att ens få kontakt med mig.

Under dagen idag har jag och Elin vart till Karlstad och handlat lite... Blev ett par nya leggins för min del... 49:- på rea! Perfa det!

Som ett avslut kommer det nu... Det finns en viss person som fyller 25 år om en månad!! Hon är en så egenkär tjej så hon ville köpa en riktigt fin present till sig själv... Här kommer resultatet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback