2012-07-13 | 10:15:06

Öland

I måndags så packade jag och Thilon bilen och åkte ner till Öland för att hälsa på Pappa och Bettan som är där på semester. Vi kom hem sent igår kväll så det blev ingen långsemester för oss. Men så enormt skönt att komma iväg lite och släppa allt hemma ett tag. Var ju inte allt för bortskämd med vädret så de enda som hanns med var några enstaka timmar på stranden... Så resten av tiden har det varit promenader, restaurangbesök, shopping, och ett besök i trollskogen som stått på schemat. Har vart mysigt. Idag blir det att packa om för imorgon är det hotellvistelse i Norrköping som gäller för min lilla familj. Nu ska jag göra mig och Thilon klara för att träffa Johanna som är hemma i stan o hälsar på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback